De digitalisering van veiling- en verkoopsystemen zet door. Daardoor zijn goede foto’s en presentaties van aangeboden waar steeds belangrijker. Iedere kweker wil een zo hoog mogelijk rendement uit zijn partijen behalen. Met een systeem van Orbitvu maakt u in een handomdraai foto’s van topkwaliteit. Planten, bloemen, vazen, gieters of aanverwante artikelen snel en gemakkelijk gefotografeerd.
Het afgelopen jaar zijn we massaal aan het webwinkelen geslagen. Het gevolg: een flinke stijging van de omzet van Nederlandse webwinkels en van het aantal nieuwe webshops. Door deze ontwikkeling is het nog belangrijker geworden om je als webshop te onderscheiden van de massa. Webshop fotografie is hierbij onmisbaar en kan het verschil maken tussen een klik op de bestelbutton of om het venster te sluiten. En dat laatste wil je natuurlijk niet!
Productvideo’s voor webshops winnen de laatste jaren steeds meer terrein. Toch wijst de praktijk uit dat de kracht van bewegende beelden nog altijd wordt onderschat. Maar waarom eigenlijk? Wachten is helemaal niet nodig! In deze blog leest u wat starten met productvideo’s u oplevert.
De digitalisering van veiling- en verkoopsystemen in de sierteelt neemt een enorme vlucht. Omdat iedere kweker een zo hoog mogelijk rendement wil behalen op zijn partijen, groeit de vraag naar hoogwaardige productfotografie voor bloemen en planten. Bij Orbitvu bent u in een handomdraai verzekerd van foto’s van topkwaliteit. Het enige wat u hoeft te doen, is op de knop te drukken. Zo heeft u geen professionele fotograaf én geen ervaren ‘Photoshopper’ meer nodig.
De nieuwste versie van de Orbitvu Station software is nu uit en heeft een aantal interessante verbeteringen en aanvullingen! Deze wilt u niet missen want het neemt uw Orbitvu systeem naar the next level!
We vertellen graag over een aantal nieuwe features!
Goede productfoto’s overtuigen de klant. Het is van belang de producten die u online hebt staan, zo goed mogelijk te tonen. De juiste packshots geven de aanbieder een professionele uitstraling en meer vertrouwen, wat direct effect heeft op de verkoopcijfers. De klant is eerder geneigd om uw product in de winkelmand te klikken dan bij de concurrent indien u beschikt over perfecte beelden.